Mittwoch, 24. Oktober 2012

It´s the possibility of having a dream come true that makes life interesting.


Jacket: Asos; Shirt: H&M; Trousers: Vero Moda; Shoes: Zara


There is one thing I really love -> Baseball Jackets <-
Since a young age I was obsessed with them and tried everything to get them in different colors. I bought a jeans jacket in the style of a baseball jacket with grey cotton details on the arms from Asos. As these jackets are very trendy right now you can really combine them either with flat shoes or even with high heels like I did. White shirt by H&M, white trousers by Vero Moda and my brown comfortable shoes from Zara and ready is the outfit.

xoxo
Gentiana

Wenn es eines gibt das ich wirklich liebe da sind es -> Baseball Jacken <-
Schon in jungen Jahren habe ich alles versucht diese Jacken zu bekommen. Nun war ich bei Asos fündig. Ich habe mir eine Jeans Jacke im Stil einer Baseball Jacke mit grauem Baumwoll-Detail an den Armen gekauft. Da diese Jacken zur Zeit sehr trendig sind kann man sie entweder mit flachen Schuhen oder so wie ich mit High Heels tragen. Weißes Shirt von H&M, weiße Hose von Vero Moda, meine braunen bequemen Zara Schuhe und schon ist das Outfit fertig.

xoxo
Gentiana



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen